اخبار

نمایشنامه خوانی "شخص سوم"

نمایشنامه خوانی "شخص سوم"
نمایشنامه خوانی "شخص سوم" به کارگردانی مجید علم بیگی ، شنبه 16 بهمن ماه ساعت 17در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنر نیاوران ، سلسه جلسات نمایشنامه خوانی  با نظارت سیاوش طهمورث بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.در همین راستا نمایشنامه "شخص سوم" به نویسندگی سید جلال الدین دری ونقش خوانی مریم عسگری، نیما فاضلی،کتایون سبحانی و مجید علم بیگی اجرا خواهد شد.همچنین نسا یوسفی همدانی دستیار کارگردان وعماد سالکی طراحی پوستر این نمایش را به عهده دارند.

نمایشنامه خوانی "شخص سوم" ماجرای اختلاف سلیقه و درگیری زن و شوهری است که هر دو شاغل هستند و هنوز صاحب فرزندی نشده اند. تنها مشکلشان این است که مرد خیلی به برنامه ها و سریال های سخیف ماهواره ای علاقه نشان می دهد و همسرش نسبت به این موضوع حساس است تا اینکه برای زن سفری کاری پیش می آیدو مرد در خانه تنها می ماند ، ناگهان مهمان ناخوانده ای بر وی وارد می شود...

مجید علم بیگی کارگردان این نمایشنامه خوانی درسال  95برای اولین باراقدام به راه اندازی « کمدی خوانی» به صورت رسمی و در سالن های مورد تایید مرکز هنرهای نمایشی وزارت ارشاد  نمود. وی کار تئاتر را  بطور حرفه ای از سال ۱۳۶۹ و در کانون تئاتر تجربی به هدایت، آموزش و سرپرستی مرحوم حمید سمندریان آغاز کرد.

اولین کار حرفه ای  علم بیگی  نمایش « همسرایی مختار » به کارگردانی دکتر محمود عزیزی است که سال ۱۳۷۱ در تالار وحدت به روی صحنه رفت.از آن تاریخ تاکنون در بیش از ۷۰ نمایش صحنه ای -و بیش از ۸۰ کار تصویری ( تی.وی/سینما/فیلم کوتاه و...)به ایفای نقش پرداخته است.وی تدریس در امر بازیگری را نیز در کارنامه حرفه ای خود ثبت کرده است.

گفتنی است بلیط های این جلسه نمایشنامه‌خوانی با بهای ١٠ هزار تومان از طریق سایت تیوال به فروش می‌رسد.

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ ۱۳:۲۴
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |